Aktuelles

Vortrag Philipp Brüggemann

[24.01.2022]

Vortrag bei der “2022 International Marketing Trends Conference” zum Thema “Customers’ Retention on Freemium Platforms – An Empirical Analysis of the Factors Influencing the Termination Rate”.


24.01.2022

Philipp Brüggemann hat folgenden Vortrag gehalten:

Brüggemann, P./Lehmann-Zschunke, N. 2022: Customers’ Retention on Freemium Platforms – An Empirical Analysis of the Factors Influencing the Termination Rate, 2022 International Marketing Trends Conference, 20.-22.01.2022, Rome, Italy (online, Vortrag P. Brüggemann).

Zugehörige Publikation:

Brüggemann, P./Lehmann-Zschunke, N. 2022: Customers’ Retention on Freemium Platforms – An Empirical Analysis of the Factors Influencing the Termination Rate, in: Proceedings of the 21th International Marketing Trends Conference, 20.-22.01.2022, Rome, Italy.

Die zugehörige Publikation kann hier abgerufen werden.

Lehrstuhl Marketing | 08.04.2024